tisdag 2 oktober 2012

Ritvas Blogger-prenika ansökan


höstens granna färgerBlogger är ett nytt bekantskap för mig, men jag har skapat web-sidor med flera olika programvaror t.ex. Wordpress och Joomla. Funktionerna och struktur i Blogger liknar ganska långt fuktionerna i Wordpress. Blogger-progammet verkar vara användarvänligt.

Jag har
  • lagt upp en blogg i Blogger
  • kollat inställningarna och layout, så att de borde vara enligt instruktionerna
  • skrivit blogginlägg
  • satt länkar
  • satt egna bilder på min blogg
  • inbäddat YouTube videos
  • satt SlideShare-presentationer
  • prenumererat "Sociala medier i vuxenutbildningen" och mina gruppmedlemmars blogg genom Google Friend Connect
  • Följt mina prenumerationer på Blogger Läslista
  • kommenterat andras blogg
  • svarat på en bloggkommentar jag själv har fått

1 kommentar:

  1. och genom att ha gjort allt detta, har du tjänat Blogger prenika, var så god! Om jag inte tar fel, har du också sysslat tillräckligt för att få även Slideshare prenika. Väldigt flitigt jobbat!

    - Irmeli

    SvaraRadera